Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

15 de maig 2007

AHIR VAM FER LA TAULA RODONA


Bona nit a tots:

Torno a demanar disculpes perquè porto una setmana descuidat les meves publicacions al blog, però entendreu que estic molt liada.

Però us vaig llegint eh!! I contesto els mails, que aquesta vegada no se m’han acumulat!!

Ahir vam fer la taula rodona al gimnàs del CEIP Pau Vila.

Si bé ha estat un exercici democràtic molt valorable i lloable perquè ha estat possible gràcies a la voluntat de tots els partits polítics, per a mi va ser un acte impersonal i descafeinat.

La sala era plena de gom a gom, per a les intervencions a les 5 àrees pactades només disposaven de 2 minuts per a resposta de cadascú de nosaltres, i s’havia pactat que no hi haguessin preguntes del públic.

Ja sabeu com m’enrotllo escrivint, per tant els 2 minuts per a la meva intervenció en cada punt, eren insuficients.

Com que el temps era tant just, es va provocar que la majoria de nosaltres, amb més contingut, vam acabant llegint, i això provoca que no sigui un discurs proper, sinó fred i impersonal perquè estàs més per dir les coses que per sentir-les mentres les dius.

Els temes a tractar van ser: Urbanisme, Entitats, Medi ambient, Polítiques d’integració i participació ciutadana, Serveis socials i ensenyament.

No entraré en el contingut dels altres candidats, perquè això ja ho escoltareu d’ells i perquè segurament la meva valoració òbviament seria totalment partidista.

Poc a poc us aniré publicant les meves intervencions per àrees, encara que moltes d’elles les vaig haver d’acabar al torn de conclusions perquè no em va donar temps de dir-ho tot.

Obviament no son les paraules exactes, perquè mentres parles alguna canvies, pero el contingut és el que anirè posant.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola guapa:

la verdad es que el acto en sí era descafeinado por la falta de intervención del publico y porque no os daba tiempo a explicaros, en eso estoy de acuerdo contigo.

A ti se te notó nerviosa en la introducción pero después bien

Te falta volúmen, pero tu contenido no tenía ni punto de comparación con los demás.

Se nota que lo has trabajado y que dominas lo que hablas.

PP i ICV, en la línea de lo esperado.

A vilà lo ví muy nervioso i sin nada de programa. Vuelve a prometer lo de siempre...promete que a la tercera será la vencida? No sé yo si la gente confía 12 años para tener un Centro Cívico.

El Medina la verdad es que tiene soltura al hablar, pero no dijo nada. Muy vacío de contenido.

Tu contenido muy bueno, te faltaba volúmen y no haber estado tan nerviosa.

Pero todo son tablas, lo superarás.

Suerte!!