Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

27 de maig 2007

MODERACIÓ DE COMENTARIS

El dissabte al matí em vaig adonar que havia de bloquejar el blog perquè era dia de reflexió i no podiem generar comentaris polítics que ens pogués portar problemes.

Havia d'haver caigut en posar un comentari dient que ho faria el divendres, però amb la feina no em vaig donar compte i el dissabte no el podia posar perquè podia donar lloc a altres interpretacions.

Jordi: he activat el comentari que vas posar el dissabte i que tenia per moderar.

Vas interpretar malament pensant que anava per tu la crítica anterior, anava per la persona que escrivia com anònim i deia que no entenia perquè estavem "contra" de Vilà.

No podia contestar-te, ho sento.

No tinc intenció de tancar el blog, em sembla una possibilitat important de comunicació i intercanvi d'idees