Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

30 de maig 2007

ECOMEME




Recull el Meme ecològic al que em va convidar Pilar Ventura , suggerència del ciutadà Goyo Tovar, amb l'objectiu doble de trobar recolzament per a la Bandera Mediambiental, emmagatzemar petits consells encaminats a rebaixar el consumisme i fer pujar el respecte cap a les coses senzilles

Cada persona convidada, contrau l'obligació d'aportar el seu propi compromís medioambiental, estenent-lo a les seves amistats de la Blogosfera, a la vegada que sol·licita un altre compromís d'acció.

D'aquesta forma construïm una xarxa piramidal, no spam y repleta de feed back.

Les persones convidades son:

Juan Antonio Moreno, perquè la seva recent paternitat l'ha fet incorporar-se al mon del blog i té molt a dir

Lidia Santos, per la seva implicació

Carme Figueras, per la seva trajectòria i perquè em manté informada de moltes coses a través dels seus comentaris al blog

No obstant, a tots aquells que em llegiu us convido a fer la vostra col·laboració amb el medi ambient i difondre aquest meme als vostres coneguts bloggers.

El meu compromís és que els cartutxos de tinta d'impressora gastats que trobi en el meu camí, els faré arribar a l'empresa de reciclatge EBPL i contribuir així també al projecte plantatuarbol.com de Fundació Natura.