Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

29 de maig 2007

RECEPTA



Ja sé que és tard, però estic treballant cosetes que tinc per aquí i repassant arxius m'he trobat amb la recepta que em va enviar Graciela (la dona del meu pare), fa alguns anys, perquè aprengués a fer la Torta Pascualina.
És típic d'Uruguai i la meva àvia la feia sovint

Us la poso per si us ve de gust provar-la.

Ingredients:
Pasta de full
2 kg espinacs tendres
1 ceba gran
all
sal
orenga
6 ous

Posar farina a la plata del forn.

Cobrir la plata amb la pasta de full estesa ben prima

Tallar els espinacs crus en juliana i posar-ho sobre la masa

Trossejar ceba i all i barrejar-ho amb els espinacs. Afegir sal i orenga.

Fer forats en els espinacs i col·loca en cadascú d'ells un ou.

Cobrir tot amb pasta de full, novament estesa prima i pintar-la amb ou per a que es dori.

Punxar la coberta de masa de full per a que respiri i no s'infli

Posar al forn a 200 graus amb foc només a baix fins que es torri una miqueta

Es pot menjar calenta, però a mi m'encanta freda. Està bonísima!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Patricia et paso un meme. Mira't la meva página

http://pilarventurapy.blogspot.com/2007/05/mentre-reflexiono.html

Em truques si tens dubtes, pilar