Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

20 de maig 2007

MODERACIÓ DE COMENTARIS



Hola:

La nit del divendres alguns es van dedicar a entrar al blog no per participar sinó per insultar i opinar sobre aspectes personals.

Suposo que hi ha qui ha pensat en fer servir el blog per "altres campanyes" però com a sobre fan servir els anònims no se sap qui són

El blog és una eina per intercanviar idees, estiguem d'acord o no, però no per insultar.

Sóc del parer que les persones arriven als insults quan no son capaços d'exposar punts de vista i defensar-los.

Queda una setmana per a les eleccions i sembla ser que algú té algún tipus de por aguda ja que la tàctica és insultar a títol personal.

I no crec que s'hagi d'arribar a aquestes actituds, per això vaig activar la moderació dels comentaris durant el cap de setmana, perquè vaig molt atabalada amb la campanya i no volia que es fes un mal ús

D'aquesta forma els comentaris havien quedat retinguts fins que jo els he acceptat.

No m'agraden les censures, però tampoc m'agraden els insults. I hi ha vegades que s'ha d'educar per una lliure convivència.

He publicat tots els comentaris que tenia per moderar excepte un de l'estil que parlava i que van fer el dissabte al matí.

Suposo que en veure que no es publicaven automàticament, van desistir.

En cas de que es torni a produir aquesta setmana, ho sento però tornaria a activar la moderació fins després de les eleccions.

Pot participar qualsevol, encara que no estigui jo d'acord amb el contingut, però sempre guardant les formes.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La gent perd moltes vegades els papers.

Sento que algú no sàpiga dialogar i faci servir eines democràtiques com aquesta per agredir en àmbits que no toquen.

Suposso que és un sentiment d'impotència el que tenen al veure que perden la majoria.

Anònim ha dit...

Estic d'acord que no s'ha de insultar, però tampoc es pot parlar de que ha estat l'actual govern municipal perque com bé dieu han estat comentaris anònims. Que no perdin els papers tampoc els simpatitzants de la oposició.