Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

6 de març 2007

AVUI ESTRENEM



Hola:

Com que porto uns quants dies escrivint al blog, ara no sé ben bé com donar la benvinguda.

Vaig començar aquesta aventura el 20 de febrer i us la recomano a tots.

Això de seure’m una estona a l’ordinador i explicar com em sento, el que passa, les meves opinions..., m’agrada i fa que durant una estona estigui jo amb mi mateixa.

Vaig fer un curs de bloggers a principis del mes de febrer, i mai trobava el moment de posar-me a dissenyar el blog, però una vegada posada no pots parar.

Com explico a la capçalera, espero que hi hagi una mica de tot i que sigui bidireccional.

Vull que em serveixi per a expressar-me en llibertat tant en qüestions personals com polítiques, Un intercanvi de coneixements, d’opinions, de vivències, de consells...de tot els que se’ns acudeixi.

Només la meva parella, les meves filles, la meva cunyada i una persona més sap de la seva existència...perdó, això és inexacte, perquè les meves companyes del curs també ho saben...és més trobareu algun comentari d’una d’elles, Pilar Ventura, us recomano que visiteu el seu blog.

I un visitant "Hey ho papiol" que no sé com l’ha trobada fa uns dies.

Be, la qüestió és que avui a partir de les 19:30 hores aproximadament, trobareu al pont de l’autopista una pancarta anunciant la meva presentació com a candidata a l’Alcaldia del Papiol i dos webs. El meu blog personal i el web com a candidata, on anirem posant les nostres propostes pel futur del Papiol

Espero que em visiteu i anem obrint camins de coneixença mútua.

Us deixo dues fotos, una amb dos anys i mig i una altre d'ara...i abans de m'ho digueu vosaltres: ja sé que he canviat molt, jajajaja