Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

23 d’abr. 2007

POLITICAS DE PACTO



Este artículo es en contestación a Guillermo por su intevenciones en “Guillermo”

Haces referencia a que en nuestro programa no dábamos actuaciones concretas como en mi contestación de hace unos días. Los programas marcan las líneas de actuación, no las actuaciones concretas con nombres y apellidos. Precisamente porque son genéricas.

En el puerta a puerta hemos detectado muchos casos, pero no hemos llegado a todos los vecinos por tanto también dudo que a todos los problemas.

El programa recoge tanto aquellos casos que nosotros ya nos planteábamos como los que hemos conocido hablando con la gente.

De todas formas, decirte que las personas que tienen esos problemas en concreto también saben y tienen nuestro compromiso para solucionarlo.

Sobre tu observación sobre el ambulatorio…llevas total razón.

Es increíble que luchen por el ambulatorio de Molins de Rei y no por el de Papiol.

En otro artículo ya lo expliqué, al igual que en las revistas que hemos ido repartiendo. Hace más de 2 años que la Generalitat inició un “Pla de Xoc” en Sanidad en el que estaba previsto un nuevo Ambulatorio en Papiol.

La única gestión que debería haber hecho el Ayuntamiento era ceder el terreno a la Generalitat para su construcción. Pero supongo que con el desgaste de fuerzas por conseguir el Ambulatorio de Molins de Rei no han llegado para el de Papiol.

El nuevo ambulatorio de Molins está en la zona de La Granja, cerca de Papiol sí, pero igualmente no dentro del municipio, ni comunicado, ni con facilidad de acceso.

También comentas que has escrito varias veces al alcalde a través del Ayuntamiento y que no has recibido contestación. Pues…me sorprendería que hubieses conseguido lo contrario. No conozco a nadie que haya entrado escritos a través de la web y haya tenido respuesta.

De hecho somos muchos los que hemos entrado instancias y no se nos han contestado, ni siquiera en nuestro caso que somos un partido con representación municipal.

Por nuestra parte, y cansados de la desidia en este aspecto (tenemos instancias del 2003 sin contestación) ya que están obstruyendo una labor democrática, hemos denunciado finalmente en el Síndic de Greuges, quien actualmente está tramitando nuestra queja.

En el tema de seguridad, hace poco se compraron vehículos y han aumentado la plantilla, pero hay que decir que:

- la plantilla que ampliaron ha sido con la categoría de vigilantes (a pesar de las quejas de la oposición) y ahora se han dado cuenta de que han de ser policías y han de hacer por tanto los cursos y demás para estar correctamente habilitados.

- Y sinceramente, es normal que los policías no duren mucho en Papiol porque su sueldo, comparado con otras localidades cercanas de la comarca, es bajo.

También me preguntas sobre la políticas de pactos que nos hemos planteado en caso de no conseguir gobernar con suficiente autonomía.

Sinceramente, puedo decirte con quien no pactaremos. No pactaremos con el actual Alcalde.

No compartimos su forma de hacer las cosas ni de tratar a los ciudadanos ni a los miembros de la oposición (también ciudadanos al fin y al cabo), pero básicamente porque no es de izquierdas por mucho que ahora lleve las siglas ERC. O qué políticas sociales se han hecho en estos años de su gobierno? Se han creado servicios a las personas? Sólo se ha pensado en verter cemento para crear su propio monumento, pero no se ha tenido en cuenta los servicios que todos necesitamos.

Sobre otras posibles alianzas, la verdad es que no hay nada sobre la mesa, ni se ha planteado dentro de la agrupación, ni hemos hablado con ningún líder al respecto.

Tenemos claro que la prioridad es nuestro programa electoral y sobre eso podemos plantearnos lo que creamos necesario. Pero primero nuestro programa que como has podido ver tiene tres líneas muy importantes de actuación que son Cultura, Juventud y Servicios sociales.

No quiere decir que los otros ámbitos no nos sean importantes, pero en esas tres áreas pretendemos dar un verdadero vuelco, porque precisamente son las representativas de las políticas sociales, servicios a la persona.

Sugieres también que hace falta una gran plaza en el pueblo que dé posibilidad de actividades y eventos.

Tienes total razón.

A día de hoy por la orografía y el planificamiento urbanístico actual no hay sitio para poderla hacer.

Pero muy pronto sí sería posible.

Dentro de nuestras ideas de actuación, está la de agrupar los terrenos que correspondan al Ayuntamiento de la ejecución del Cinturón de Circunvalación, en la zona más próxima al parking de la Baixada de Can Esteve.

Se supone que el pueblo ha de crecer en esa zona y por tanto esos terrenos marcarían el Centro del pueblo en un futuro.

Por tanto en esos terrenos queremos ubicar el Centro Cívico, una plaza y a medida que haya que generar nuevos servicios y equipamientos, que estén centralizados en la misma zona.


Espero no haberme dejado nada. Vuelvo a pedirte disculpas por la tardanza aunque espero solucionar pronto la avería.

Quedo a la espera de tus próximas intervenciones.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Me ha gustado tu comentario de que no es de izquierdas.

Sinceramente no lo es.

Anònim ha dit...

Es pot dir més alt, però no més clar.

Anònim ha dit...

Avui en dia es molt maco dir que s'és d'esquerres, peò realment qui ho és?
Lo meu és meu i els demés que s'espavilin !!!
I qui estigui lliure de culpa que tiri la primera pedra.

Anònim ha dit...

Pactes? No sóc adbogat, però .... Parlar de pactes abans de les eleccions no sembla donar el cas per perdut?

Pactes ?
Si l'Actual alcalde no és d'esquerres ... quina altra poscició li queda ? ... les dretes?
I si pel fet (de com segons dieu) no fer política social és no ser d'esquerra ..... amb qui penseu pactar ????
Evidentment, si es que us cal, potser "guanyeu" i tot .....

Anònim ha dit...

Nosaltres, i em refereixo a la candidatura del PSC, no hem parlat de pactes... però lògicament és una pregunta que tothom es planteja, ja que les "apostes" pel resultat del 27 de maig són molt obertes

I des d'aquest blog l'únic que s'ha fet ha estat contestar a la consulta realitzada, exposant el nostre criteri

Clar que seria ideal utilitzar l'utopia de 1979, en la que haguessim dit que "el poble escull 11 regidors, i són aquests els que governen el municipi" ... però la mala gestió del govern actual i el menypreu cap a les forces polítiques de la oposició, fan que un possible pacte amb l'actual govern sigui del tot impossible

Només hem dit això... La resta esdevindrà del resultat electoral, i en el nostre cas, de defendre fidelment el nostre programa, que per als socialistes, és el nostre compromís amb els vilatans

Anònim ha dit...

Menyspreu vers les altres forces polítiques ?????
No heu comentat que us van proposar de governar amb ells i vau dir que no ?????
No sé qui va menysprear a qui!

Anònim ha dit...

Ja he contestat el mateix a l'article d'ERC ... però només com a comentari, i perque quedi constància, ni es va proposar cap pacte, ni el més greu per a mi, no s'ha mantingut un mínim de respecte pels grups de la oposició

Perquè, creu vostè que no és menyspreu, el fet que mai s'hagi convocat al grup del PSC per participar en la confecció d'uns pressupostos? O en la redacció d'un nou planejament urbanístic? ... O pitjor encara, no haver contestat la major part dels escrits dels nostres regidors?

Des del PSC, comptarem amb TOTS els grups politics amb representació municipal, estiguin al govern o a la oposició, per a l'elaboració de les grans polítiques de municipi: planificació urbanística, pressupostos, modificació d'ordenances, etc.

Patrícia Silva ha dit...

Dono per contestat el tema de pactes.

El mé simportant per nosaltres és el nostre projecte i això ha de prevaldre per sobre de tot.

Anònim ha dit...

No veig al folletó que heu repartit que tingueu res previst per a la escola bressol.

L'any passat el meu fill es va quedar sense plaça perquè no hi havien suficients. Però si que n'hi han nens d'altres municipis.

Com es que ells tenen plaça i jo que visc al papiol no?

M'agradaria saber les vostres propostes al respecte

Gràcies

Patrícia Silva ha dit...

Sincerament al futlletó no hem posat les solucions que tenim previstes al respecte.

L'any passat 17 nens es van quedar sense plaça a l'Escola Bressol del Papiol.

Som conscients de que s'ha d'ampliar i per això n'hi han les següents alternatives:

- Amb el trasllat de l'escola de Música, es pot habilitar la planta superior com a escola bressol. Aquesta mesura no ens agrada gaire perquè no creiem possitiu ni convenient que una escola bressol sigui en una segona planta pel perill que representa i per l'incomoditat que comporta per al personal aquesta distribució. Per tant aquest mesura la considerem provisional.

- L'ampliació de l'escola bressol es pot donar en dos possibles aspectes:

1) Edifici totalment nou en una altra zona i aprofitar l'edifici actual per a una altra cosa.

2) Desenvolupar el Sector de Granja Gené, on un troç pertoca a l'Ajuntament per a equipaments. Aquest terreny està just al costat de l'escola bressol, per tant es podria afegir un ala i en època no escolar acabar-ho d'unir.

També preguntes sobre el fet de que tu t'has quedat sense plaça i hi han nens de fora que venen aquí.

Sé que pot ser una situació difícil d'entendre, però a un nen que ja se li va donar plaça en el seu dia no crec que se l'hagi de fer fora. El que s'ha de fer es preveure les places que fan falta i fer una ampliació, i que la gent no es trobi a l'ultim moment amb un fill sense plaça.

Espero haver-te contestat, però si em deixo alguna cosa fes-m'ho saber, si us plau.