Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

11 d’abr. 2007

EL MEU HOBBIE: LA LECTURA


Fa un temps que vaig proposar-me fer-vos una llista dels últims llibres que he llegit i que m’han agradat molt.

M’encanta llegir, encara que no sempre tinc temps de fer-ho com a mi m’agrada.

També és veritat que quan un llibre m’enganxa em costa de parar i sóc capaç de passar-me tota la nit llegint fins acabar-ho. Això em va passar amb Angels i Dimonis, encara que el final em va decebre moltíssim.

O amb els Pilars de la Terra, que no vaig poder en una nit, però en 3 el vaig devorar.

També he tingut etapes al llarg d’aquest 40 anys...

De petita recordo que gaudia llegint les aventures dels Cinc d’Enyd Blyton (ara tinc dubtes de si s’escriu així)

A l’adolescència em van enganxar els llibres d’històries d’adolescents amb problemes com "Pregúntale a Alicia", "La novicia", "Sara T"...de fet encara tinc aquest llibres.

Cap als 10 anys i com a herència d’una gran aficionada a les novel·les roses que era la meva àvia...també vaig agafar el costum de dedicar-me un parell d’hores a llegir-ne. I també haig de reconèixer que fins als 25 anys aproximadament, per a desconnectar de determinada lectura o simplement fer un kit kat en dies difícils, llegia novel·les roses perquè durant hora-hora i mitja aconseguien que m’oblidés de tot.

A partir dels 25 em va donar per les novel·les d’acció

I des dels 30 per novel·les amb referències històriques (reals o sui-generis, clar)

En els últims mesos vaig lligar unes quantes de la mateixa època per pura casualitat, però és impressionant gaudir d’un bon llibre on es parla de la vida del segle XI i que quan acabis agafis un altre de la mateixa època on hi hagin aspectes i inclús llocs i situacions comuns no venint del mateix autor.

Això em va passar amb Els Pilars de la Terra, El Médico, El hilo secreto, La Catedral del Mar y La Cena secreta

Bé, us deixo una petita llista per a aquells que gaudiu de la lectura. Espero que us agradi.

- La catedral del Mar de Ildefonso Falcones
- La cena Secreta de Javier Sierra
- El Hilo Secreto de Kylie Fitzpatrick
- Instinto Asesino de William Diehl
- Los aires difíciles de Almudena Grandes
- La Sombra del Viento de Carlos Ruiz Zafón
- El código da Vinci, de Dan Brown
- Angeles y Demonios de Dan Brown
- El Guardían de Thomas William Simpson
- Los asesinatos de Manhattan de Douglas Preston i Lincoln Child
- Toxina de Robin Cook
- Los Pilares de la Tierra de Ken Follet
- El Médico de Noah Gordon
- Todo bajo el cielo de Matilde Asensi

1 comentari:

Anònim ha dit...

la Catedral del Mar, los pilares d ela tierra i El médico em van agradar molt.

Gràcies per les suggerències.