Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

6 de juny 2007

JULIETA

Ultimament m'ha donat per la poesia, i avui he estat llegint poemes per als avis.

Jo tenia un lligam molt intens amb ells, em van fer de pares, i llegint aquests poemes m'ha retrobat amb els seus records.

Espero que us agradi el que he escollit.


Regazo de rosas
sabor a miel tus besos
caricia de angel sonrisa de nube
asi te recuerdo
los años pasan
y en mi alma sigues

Las semillas que sembraste
en la tierra de mi ser
son los frutos que florecen
aunque tu ya no estes

Extraño tu abrazo
el dormir pequeña en tus brazos
la proteccíon de tu amor

Extraño, cada segundo que contigo vivi
Aunque no fuiste mi madre
algunos dicen que solo mi abuela

Eres quien abrigo mi niñez
la que cuido mis pasos
la que me enseño a querer.

Mi abuela querida
madre desde mi niñez
te extraño en cada segundo
que no te he podido ver.