Com participar?

Per llegir o insertar un comentari, clica sobre "comments" al final de cada article (post)

Validaré per a la seva publicació tots aquells comentaris que s'expressin dins del respecte i l'educació.

No tens perquè opinar com jo, perquè no tots pensem igual, però si demano és coherència dins d'un marc democràtic i de respecte.

Si vols enviar-me un mail, clica el sobre.

També et pots subscriure i rebràs els post quan els publiqui

Signa amb el teu nom o amb un Nick, per poder seguir el curs de les intervencions, evita l'anònim que crea confusions.

3 de jul. 2007

NOVA ETAPA



Bé, comencem una nova etapa.

Fa dies que no escric...després de la constitució de l’actual Consistori, vaig estar uns dies molt liada i després em vaig trencar la mà dreta, la qual cosa m’ha impossibilitat escriure fins ara que fa 2 dies ha recobrat la mobilitat

He decidit deixar activada la moderació de comentaris, no perquè com han dit alguns, vulgui manipular o no acceptis crítiques o altres punts de vista, sinó perquè hi ha gent que s’ha aprofitat d’aquesta eina d’una manera gens democràtica ni respectuosa.

Tots som lliures, però la nostra llibertat acaba on comença la del nostre veí...i no potser que escudant-nos en la nostra mateixa llibertat envaïm la dels altres.

Tenim el do de la paraula per expressar les nostres idees, quan s’arriba a l’insult o al menyspreu és perquè no es tenen eines per a defensar els nostres ideals.

Validaré tots aquells comentaris que, pensin o no com jo, s’expressin amb el respecte que tothom mereix.