Bon dia a tots:
He estat fora un parell de dies i segueixo sense Internet, per la qual cosa no he pogut llegir-vos fins ara.
No és la primera vegada que tinc problemes amb l’operador d’Internet i sempre em maregen i m'invaeix una sensació total d'impotència. Porto una setmana sense Internet perquè al router no se l’hi encenia ni una llumeta...i resulta que m’han d’enviar al tècnic de telefònica perquè comprovi la línia??? Però si no té ni una llum, l’endoll funciona correctament i si ho poses en un altre endoll tampoc funciona..perquè ha de venir un tècnic per comprovar la línia???
Doncs així et van donant llargues. El tècnic va venir el divendres per arribar a la mateixa conclusió que vaig arribar jo el primer dia, desprès de gairebé 20 minuts esperant que m’agafessin el telèfon i desprès de quasi 40 minuts de discutir-me amb l’operadora perquè el que m’estava dient no tenia sentit.
El mateix divendres el tècnic de Telefònica, davant meu va trucar a l’operador per dir que el problema era de router no de línia, ja que si connectaves altre router, aquest funcionava correctament.
Avui truco per saber quan tindria el nou router i resulta que més llargues perquè no tenien nota, grrrrrr. Ara si, la quota segú que la cobren sensera encara que porti més d’una setmana sense connexió.
Doneu-me uns moments i us contesto als comentaris del blog.
Pels mail, necessitaré un parell de dies per posar-me al dia, però ja sabeu que sempre us envio contestació
He estat fora un parell de dies i segueixo sense Internet, per la qual cosa no he pogut llegir-vos fins ara.
No és la primera vegada que tinc problemes amb l’operador d’Internet i sempre em maregen i m'invaeix una sensació total d'impotència. Porto una setmana sense Internet perquè al router no se l’hi encenia ni una llumeta...i resulta que m’han d’enviar al tècnic de telefònica perquè comprovi la línia??? Però si no té ni una llum, l’endoll funciona correctament i si ho poses en un altre endoll tampoc funciona..perquè ha de venir un tècnic per comprovar la línia???
Doncs així et van donant llargues. El tècnic va venir el divendres per arribar a la mateixa conclusió que vaig arribar jo el primer dia, desprès de gairebé 20 minuts esperant que m’agafessin el telèfon i desprès de quasi 40 minuts de discutir-me amb l’operadora perquè el que m’estava dient no tenia sentit.
El mateix divendres el tècnic de Telefònica, davant meu va trucar a l’operador per dir que el problema era de router no de línia, ja que si connectaves altre router, aquest funcionava correctament.
Avui truco per saber quan tindria el nou router i resulta que més llargues perquè no tenien nota, grrrrrr. Ara si, la quota segú que la cobren sensera encara que porti més d’una setmana sense connexió.
Doneu-me uns moments i us contesto als comentaris del blog.
Pels mail, necessitaré un parell de dies per posar-me al dia, però ja sabeu que sempre us envio contestació
2 comentaris:
ESTOS DEL INTERNET SERAN DEL PP? O QUIZÁS TENDRÁN CONTACTOS-TACTOS CON JUNTS-AM???????AI,AI,AI...
SI EL TÉCNICO ES RUBIO, BAJITO Y CABEZÓN, NO LE ABRAS LA PUERTA!!JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJJAJAJAJAJAJ!!
Fa uns dies que no escric, però està vist que d'intervencions han hagut unes poques de gent amb ment limitada.
Publica un comentari a l'entrada